Anna meille palautetta
Mehiläisessä haluamme tarjota asiakkaillemme asiantuntevaa, asiakasläheistä ja yksilöllistä palvelua. Mielipiteesi palvelustamme on arvokas, jotta voimme korjata mahdolliset epäkohdat ja kehittää toimintaamme.
Voit antaa palautteen tai reklamaation Mehiläisen palveluista. Otamme mielellämme vastaan myös positiivista palautetta
Huomioithan, että palautekanavaa ei ole tarkoitettu arkaluontoisten henkilö-, terveys- ja sosiaalitietojen kirjaamiseen. Vastaanotetut tiedot käsittelemme Mehiläisen asiakasrekisterin tietosuojaselosteen mukaisesti.
Hoitoa, lääketieteellistä konsultointia, ajanvarausta tai reseptin uusimista koskevissa asioissa suosittelemme ottamaan yhteyttä puhelimitse tai käyttämään OmaMehiläinen-palvelua. Laskua koskevissa reklamaatioissa voit olla yhteydessä laskulla näkyviin yhteystietoihin.
Mikäli haluat tehdä potilaslain mukaisen muistutuksen terveydenhuollon palveluista vastaavalle johtajalle, voit olla yhteydessä Pohteen potilas- ja sosiaaliasiavastaavaan
Näin teet ilmoituksen potilasturvallisuuteen liittyvästä haitta- tai läheltä piti -tilanteesta:
Mikäli koet, että omassa tai omaisesi hoidossa on tapahtunut tai oli lähellä tapahtua vaaratilanne, anna palaute nimelläsi tai nimettömänä verkkopalvelussamme. Kun jätät yhteystietosi, saat tiedon asian etenemisestä.